איך לשכנע את הבעל לבוא לטיפול

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #10166
      Tali
      אורח

      גיליתי שבעלי בוגד / מנהל רומן. לטענתו על רקע של חוסר בסקס (עושים פעמיים בשבוע + חפוז) לדבריו לא רוצה לפרק את הבית אבל אבל מצד שני לא מצליח להבין את מה שאני עוברת בעקבות הבגידה ולא רוצה לבוא לייעוץ זוגי בטענה של : מה יגידו לי?! שאני חולה סקס?!
      איך אשכנע אותו?

    • #12404

      Tali יקרה,
      גילוי של בגידה הוא ללא ספק מהמשבר הכואבים והמטלטלים בקשר הזוגי. ללא טיפול זוגי מקצועי, כמובן לא תוכלו להבין את הגורמים לשבר, שכן “חוסר בסקס” (כאשר למעשה, לדבריך, אתם מקיימים יחסי מין קבועים) או הסברים כאלו ואחרים, לא באמת משקפים את הקשיים שהובילו לבגידה. חשוב שבן הזוג יבין, שטיפול זוגי אינו “בית משפט” ובוודאי שאינו “סדרת חינוך” שמטרתו להאשים, לשפוט וללמדו להתנהג להבא… הטיפול הזוגי מכוון להבין מה הקשיים שעומדים בבסיס המשבר, וכמובן לסייע לפתח יכולות רגשיות תפיסתיות ורגשיות על מנת להתמודד עמם בדרך שאינה הרסנית לקשר.
      מה שמדאיג בתאור שלך, הוא שבן הזוג שלך לתחושתך, כלל אינו מבין ומתייחס לפגיעה שלו בך, ועסוק מאד ב”מה יגידו עלי…” במקום מה אני אומר על עצמי ועליך. המלצתי, היא להתעקש על פניה לאיש מקצוע, כתנאי להמשך הקשר ובחינת המשמעויות של המשבר. עבודה מעמיקה רצינית ומקצועית על הכשלים, תוך התייחסות לפגיעה בך, ובמקביל להבין את המצוקה שהובילה אותו לחפש את הריגושים מחוץ לקשר, תוכל לאפשר לשניכם בנייה מחודשת של הזוגיות, על בסיס מותאם ונכון לשניכם, או החלטה על סיומו של הקשר.
      בהצלחה!

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
Call Now Button