משהו מוזר וחדש בזוגיות

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #3165
      קובי
      אורח

      שלום.
      אנחנו זוג מאד נורמטיבי משפחתי נקרא לזה. נשואים למעלה מ10 שנים באושר. לא חסר לנו כלום. עובדים ועסוקים מאד. יש 3 ילדים קטנים. 5 נפשות שרואות עתיד משותף ובריא.
      בחודש חודשיים האחרונים אני מזהה אצל אשתי התנהגות מאד מוזרה לי שלא היתה לפני. זה התחיל מזה שהיא ערה רבות בשעות הקטנות של הלילה וצמודה לסלולארי שלה. אני רוצה לציין שיש גם לחצים בעבודה ואני לא ישר קושר את הדברים לדבר כזה או אחר. המכשיר צמוד אליה באופן אינטנסיבי וגם הילדים לא מקבלים אותו למרות שפעם היו מקבלים חופשי. זה המשיך בזה שגיליתי בהתחלה במקרה ולאחר מכן שבדקתי קצת יותר שהיא נכנסת לא מעט לאתרי לסביות צפיה בסרטונים, מדריכי אוננות לאישה, עיסויי נשים וגם פעם אחת לאתר של חיפוש בחורה בסביבתך, אתר שרואים על מפת האזור בחורות מחוברות לרשת וזמינות לוידאו צטים (זה דבר שהדליק אצלי מנורה אדומה וחוסר שקט) בנוסף אפשר לראות מהפעילות שלה בפייסבוק ובוואטסאפ כי היא חברה של לא מעט בנות לסביות ולעתים גם זיהיתי פלירטוט מצד שלישי אבל ללא שיתוף פעולה מצד אשתי אלא אולי תמימות מצידה וזרימה ללא כוונות!? קפה.. אלכוהול.. מצחיק.. פה ושם לבבות ונשיקות.. משהו שגם תמיד יכול להתפרש כנורמאלי ותקין (נשאר מציאותי ומפוקח בלי לקחת את ההגה ימינה ולהחליט).
      אני רוצה להדגיש כי יחד עם זאת לא ראיתי משהו עובדתי על קשר אינטימי עם מישהי או מישהו.
      החלטתי לשאול את אשתי מה קורה והאם יש משהו שקורה לה בכיוון הזה ותשובתה היתה:
      1. אני מכירה בנות כאלה ולא מעניין אותי הנטיה המינית שלהן כי אם רק תחומי עניין ותחביבים משותפים.
      2. מודה שנכנסה לאתרי לסביות ואומרת שבנות רבות עושות את זה כי זה עדין יותר ופחות מגעיל מלראות פורנו גברים ונשים.
      3. לאתר של חיפוש בחורה בסביבתך אומרת שנכנסה אולי בטעות אולי דרך קישור או משהו ומיד יצאה.
      4. טוענת בתוקף שלא היתה עם איש או אישה וגם לא תהיה בחיים כי אוהבת אותי ואת הזוגיות ואת הבית.
      5. אומרת שזה לא נעים לה ושאני מחפש בעיות איפה שלא צריך ואיפה שאין כלום.
      6. אומרת שאני יוצר סרט אובססיבי שלא קיים ושאפסיק.

      אני יודע והיא לא מסתירה שלפעמים נפגשת עם בנות לסביות אבל זה בתדירות נמוכה ויותר בקטע של ספורט ותו לא לדבריה.
      לאחרונה אחרי ויכוח ואחרי שאמרתי לה שכל הסימנים וההתנהגויות האחרונות לא גורמות לי להרגיש טוב, היא החליטה לטובתנו רק כדי לתת לי להרגיש טוב למחוק את כל או את רוב החברות הלסביות שלה מהפייסבוק וגם מחקה את הסטורית הגלישה במכשיר שלה כדי שלא יטריד אותי כי לדבריה אין ממה.
      אני רוצה להוסיף שהדבר מטריד אותי ומעסיק אותי לא מעט וגורם לי להיות חשדן ולא שקט כי בכל זאת הדבר מוזר חדש ולא רגיל אצלנו. דבר נוסף הוא שהנושא משפיע מאד על החשק המיני שלי וגורם לי להתרחק כי אני לא יודע אם הדבר אמיתי, צבוע ובאמת מגיע ממקום טוב. כל הזמן היו לנו יחסים אינטימיים מצויינים מלאי הנאה ושיתוף פעולה. גם כרגע קיים אבל יש סוג של רתיעה וריחוק מבחינתי שאני חושש שילך ויגבר.
      מה דעתך בבקשה.

מציג 0 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
Call Now Button