טיפול זוגי בחיפה

פניה לטיפול זוגי או ייעוץ זוגי, הפכה בשנים האחרונות למקובלת ביותר, כאשר יותר ויותר זוגות מבינים כי בעזרת כלים מקצועיים ניתן לטפל בקשיים, ולהצליח להתמודד עם משברים ומצבי לחץ שכמעט כל אחד מאיתנו נתקל בהם במהלך החיים המשותפים: תקשורת זוגית לקויה, קונפליקטים חוזרים, ריחוק רגשי ומיני, וכן משברי אמון, אלו רק חלק מהגורמים הפוגעים באיכות החיים הזוגית.

טיפול זוגי או ייעוץ זוגי, רצוי שיתקיים בעזרת מטפל/ת זוגי/ת בעלי ידע רחב, וניסיון מקצועי, הנרכשים במשך שנים. מעל הכל, חשוב כי המטפל או המטפלת הזוגית, יגלו רגישות, אמפתיה, פתיחות, ויכולת התבוננות חדה, על מנת להצליח להכנס במהירות למורכבות הקשר הזוגי והמשפחתי.

אנו במכון איזונים מאמינים שטיפול זוגי צריך להיות נגיש, נוח ומתאים לצרכים של הלקוחות. מסיבה זו, צוות המכון מורכב מצוות מטפלים וותיקים ומנוסים, שנמצאים במספר ערים ברחבי הארץ.

למידע על סניפים נוספים:

לתושבי חיפה, הקריות ואיזור הצפון, אנו מציעים להגיע לקליניקה הממוקמת בשכונת רמת אשכול שבכרמל. השותפות בחיפה כמו יתר השותפות במכון, עובדות שנים רבות כמטפלות זוגיות. הן כמובן, מוסמכות על ידי “האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי”, הן כמטפלות והן כמדריכות סטודנטים ומטפלים זוגיים.

אנו מציעים במכון, מגוון רחב של טיפולים אישיים, זוגיים ומשפחתיים, לזוגות לפני הנישואין, במהלכם ואף במצבי פרידה, ובפרק ב’.

לפירוט והרחבה קרא עוד:

בנוסף, ניתנת הדרכת הורים, בגיל הרך, גילאי ביה”ס, גיל ההתבגרות, וכן קשיים בקשר בין הורים לבין ילדיהם הבוגרים.

טיפול זוגי לזוגות דתיים,

טיפול וליווי בתהליך גירושין.
אנו מקפידים על סודיות מוחלטת, ושומרים מכל וכל על הפרטיות של הפונים אלינו.
לברור פרטים נוספים ניתן להתקשר בכל שעה למכון איזונים בטל. 077-212-8002
או ליצור קשר עם מנהלת המכון ד”ר גלית לזר – 050-8668268
לשלוח פניה דרך טופס יצירת קשר:

    שם*

    טלפון*

    דוא"ל

    מקום מגורים


    :מענה 24 שעות ביממה
    072-330-6600

    סיבת הפניה


    שאלות נפוצות

    האם ניתן לדעת מראש מי איש המקצוע שילווה אותי בטיפול?

    צוות המכון מונה מספר שותפות, כולן בעלות הסמכה מוכרת על ידי ה"אגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי" או/ו "האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה". כל המטפלות בעלות ניסיון רב שנים בטיפול. הקליניקה בחיפה ממוקמת בכרמל, בשכונת רמת אשכול.

    האם יש חניה באזור?

    אין בעיית חנייה.

    האם אני צריך להביא איתי משהו לקראת המפגש

    אין צורך להתכונן למפגש, מוטב להגיע עם פתיחות ובעיקר סקרנות, ורצון לשינוי.

    בן/בת זוגי מחליט לא לבוא לפגישה, האם ניתן להגיע לבד

    מומלץ מאד לשכנע את בן.ת הזוג להצטרף כדי שניתן יהיה לבצע הערכה באשר לטיפול הנדרש. טיפול משותף סביב בעיות זוגיות הרבה יותר אפקטיבי ומשמעותי מטיפול אישי. אם בן.ת הזוג מסרבים להצטרף, אפשר להגיע בנפרד, אך לשתף את ה"סרבנ.ית" שאתם פונים לטיפול ולוקחים אחריות מלאה על הקשיים והבעיות מתוך רצון כן לפתור אותם.

    איך אדע שאני בידיים טובות?

    חשוב לבדוק שהמטפל/ת אליו פניתם בעל הסמכה מוכרת בטיפול, כפי שניתנת ע"י "האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי" או ה"איגוד הישראלי לפסיכותרפיה". טיפול זוגי לא מקצועי עלול לגרום ליותר נזק מתועלת..

    האם נדרשת ממני התחייבות למספר פגישות, האם אפשר לקבוע מראש "סדרת מפגשים"?

    אין אפשרות להתחייב על מספר פגישות, וכמובן שמטפל מקצועי לא ידרוש מהמטופלים התחייבות מעין זו. הטיפול מתקדם מפגישה לפגישה, כאשר בידי המטופלים הזכות להחליט מתי לסיים את התהליך. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון, שגם טיפול קצר, יארך לרוב מספר חודשים.

    Call Now Button