לאן נעלמה ההתלהבות הראשונית

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #3137
      דניאל
      אורח

      שלום לך,אני בשנות ה 20 של חיי, לפני כשלושה חודשים התחלתי לצאת עם מישהי צעירה ממני בשלוש שנים, שהכרתי באתר הכריויות, בחורה מבית טוב.
      חשוב לציין שהמון זמן לא חויתי זוגייות בריאה עד לשלב זה, וכשנפגשנו בפעמים הראשונות הרגשתי חיבור ממש עוצמתי איתה בנושאי השיחה, והדייטים פשוט היו מוצלחים להפליא עד כדי שיחות ותיכנונים לגבי חתונה.
      את שואלת את עצמך איפה המילכוד, אז אציג לך את הבעיה:
      מההתחלה המראה שלה הפריע לי ולא כי היא מכוערת, אלה גוון העור שלה שחום ואני נמשך לבהירות.
      כשזה התחיל להציק לי ניסתי להדחיק כי ידעתי שמצאתי חברה לחיים. אז התקדמנו בקשר, נכנסנו לבתים אחד של השניה והכרנו את המשפחות, חשבתי שזה יעבור לי אבל זה רק גבר ואפילו הציק לי עוד יותר שלא התחברתי למשפחה שלה.
      אז למעשה כל ההתלהבות שהייתה לי בהתחלה ירדה לה בפתאומיות, נמשכתי אליה מאוד בהתחלה(גם במצבים אינטימיים) ופתאום אני כבר לא מסוגל להקשיב לה שעות בטלפון או געגוע לראות אותה לאחר כמה ימים שלא נפגשנו.
      השבועיים האחרונים מאוד מתוחים ביננו בגלל המצב הזה. ואפילו שהמגע ביננו פחת אני לא מרגיש את הדחף שהיה לי לגעת בה או לנשק אותה.
      אני מכיר הרבה זוגות שהתחתנו עם בן/בת זוג שהם לא הטעם האישי שלהם במראה וזה מה שהניעה אותי מהתחלה, אבל זה שההתלהבות ההתחלתית פתאום ירדה לי זה מוריד לי עוד יותר מהקשר שלנו.
      אני לא יודע אם העובדה שלא חויתי זוגיות תקופה ארוכה גרמה לי להתלהבות פתאומית שירדה.
      אני מאמין שסיפקתי לך מידע מקיף על מנת שאוכל לקבל תשובה מקצועית בעניין.

מציג 0 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
Call Now Button